Angelina

happ,då har vi träffat Lina.
Jimmy tjatade om att hon skulle sova hos mej,ja lixx wth?
Det hade inte blivit lite tryckt stämmning assu><
Saknar sönder mej efter Malin,Samelina och Alida.
Jimmy och Carro blir så hemska när dom umgås.
Fast alla som umgås med Jimmy blir dryga..
Typ Jimmy och Samelina = bajskissochmenshumor.
Jimmy och Ellinor = Stöter på varann typ och hackar ner på mej.
Kan va anledningen att ja ogillar Jimmy atm.
Han är så omogen ibland,det gillar vi inte.
Gud va ja saknar närhet.
Ja måste till uppsala.
Ja måste ha Malin.
Ja tänker på henne varenda dag,det är helt sjukt.
mm,shit happends.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Samelina

Jag gillar inte det här inlägget. Tänk på vad du skriver -.-''''

2009-07-24 @ 23:44:32
URL: http://metathesiophobia.blogspot.com/
Postat av: Anonym

najs

2009-07-24 @ 23:46:54
Postat av: Samelina

Och förresten så har jag jämt kiss och bajs-humor. Det har jag jämt när jag är med emily tex. Och när jag är med dig själv. Du verkar inte klaga på det så jävla mycket då.

Kul jul att jag ska bli arg på dig innan jag ens kommit hem från jävla norge. Och nu vill jag fan inte hem heller till all jävla bråk och helvete.

Nej, fyfan.

2009-07-24 @ 23:50:23
URL: http://metathesiophobia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0